i am alice, i'm in wonderland. where's the rabbit? he is late again.

,

hejhejhallå. precis skrivit klart min önskelista & mejlat ut den. får typ dåligt samvete, har börjat ogilla prylar och själva grejen att handla matriella things bara för att. men säger jag som ska till london i helgen & handla som aldrig förr. vilken hycklare man e.. hoppas iallafall på att hitta fina saker som jag kan ge bort :) det har vart mycket i skolan på senaste. eller kanske som vanligt, men jag har fått kriga ska ni veta. mycket tårar har fallit från dessa ögon! & kriga måste jag göra med träningen också, har ju mål som ska uppfyllas inom denna månad. men de är kuuuul! igår städa & fejja jag hela denna lägenheten jag bor i & fuck va fint de blev :') idag har jag volontärat på s22 som jag brukar göra typ 1-2ggr/v., där trivs man. imorn är jag ledig så då ska jag gå ut med tussegumman, kolla igenom plugg-grejer, träna & hemmafrua typ eller vad vet jag. kan i varje fall inte sluta lyssna på jhene aiko. de va de de ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

oldies.