fairytales don't always have a happy ending, do they?

,

AZO......
kört maskin hela dagen förutom min första halvtimme.
kan jag säga mer än att jag är totalt jävla död?!?! suttit
& glott i soffan sen kl 4!! & då menar jag verkligen glott,
stirrat, tittat rakt fram...........

shit min gud. skönt det ska bli att slänga sej i suulen lite
senare med sniiiicki. lite cancer varning på mej nu faaan.
senast jag solade va för 2v. sen :P MEN MEN!! sånt är livet.

fet after work imorn råååååååå!! hänga på malmen på lunch
rasten oxå ;d. hahaha!! helt ok trevlig dag. najs med öl.
saknat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

vet inte varför jag börjat skriva med 40utropstecken jämt,
typ cpd på det men alltid lika ruuuligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

naej dags att vaska bort sminket sen vandra till solen.
hoppas på en tidigare däck idag.så man är utvilad tjej imörn.
TJAO.
_____________

i hope you know, i hope you know
that this has nothing to do with you
it's personal, myself and i
we've got some straightenin' out to do
and i'm gonna miss you like a child misses their blanket
but i've got to get a move on with my life
it's time to be a big girl now
and big girls don't cry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

oldies.